منوعات

بالفيديو.. بعد خلع الحجاب صابرين “أنا قلعت التربونة مش الحجاب”

أعلنت الفنانة المصرية صابرين، بالتخلي عن لبس الحجاب والرجوعاالي مظهرها القديم الذي عرفها به الجمهور في بداية حياتها الفنية

ومن جهة ثانيه نفت صابرين خلعها للحجاب وذلك خلال مداخلة هاتفية مع الإعلامي عمرو أديب في برنامج “الحكاية” المذاع عبر فضائية “mbc مصر”.

وقالت صابرين: “أنا قلعت التربونة وفيه فرق إني قلعت الحجاب وإني قلعت التربونة”، مضيفة: “الحجاب أنا مكنتش عملاه وأنا طلعت معاك وطلعت مع الإبراشي ومع كل البرامج وقولت أنا يا جماعة محتشمة”.

وأضافت: “وأنا من يوم ما لبست الباروكة وأنا قلعت الحجاب وأنا دايمًا بقول إني بعمل خطوة وأنا عاملة خطوة بسيطة يمكن تٌقبل ويمكن أكون بعمل حاجة كويسة وقعدت فترة كبيرة كل لما أعمل عمل يسيبوا العمل ويتكلموا عن الباروكة وقعدت أطلع في برنامج ويسيبوا كل تاريخي ويتكلموا عن الباروكة”.

و انتقدت كلام البعض حول مظهرها: “رقبتها بانت ونص شعرها بان وكلام أنا مش فاهمة له حاجة وتعبت نفسيا جدا في الفترة الأخيرة”.

وأضافت “أنا شيلت التربون واللي حصل إني قعدت أجاهد مع نفسي وقعدت أقول أنا مقسومة نصين وأنا ببص في المراية أقول مين دي واللي أنا بعمله صح ولا غلط قعدت كتير جدا جدا أسأل نفسي وأقول أهه خطوة”.

 

 

الوسوم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

مقالات ذات صلة

إغلاق